Cégét érheti külső támadás?
Vannak olyan adatai amik pótolhatatlanok?
Mekkora veszteség éri ha 1-2 napra leáll a számítógépes rendszere? És mekkora ha ez esetleg 1-2 hét? Szeretné ezt a veszteséget visszakapni?
Mennyibe kerül Önnek ha helyre kell állítani a rendszerét? Szeretné ha költségek mellett szakértő támogatást is kapna?
Ha a válasza egy kérdésre is igen, akkor az Ön cégének szüksége van az Cyber adatvédelmi biztosításra.
Mire fizet a biztosítás?
saját károk és költségek
felelősségi károk
Kárrendezés
0-24 hívható call center
professzionális szakemberek bevonásával
Feltételek
vírusírtó, tűzfal
adatmentés
Veszélyek:
Adatlopás
Zsarolószoftver, vírus
Szolgáltatás bénítás
Ezek mindegyike komoly károkat tud okozni, mind a napi működésben, mind a tárolt adatokban, a hálózatban.
Milyen károkra számíthatunk:
A támadással összefüggésben leállnak rendszerek (termeléskiesés, üzemszüneti veszteség, elmaradó bevétel és nyereség.
A támadás elhárításához közvetve vagy közvetlenül kapcsolódó költségek ( zsarolási díj, felügyeleti eljárások, bírságok, hálózat újraépítés költségei, felelősségi károk).
Magyarországon történt az észlelt támadások 4% (2016 01-09 között). Az áldozatok között egyre gyakrabban jelennek meg a nagy cégek mellett a kisebb vállalkozások is.
Mire fizet a biztosítás?
- Zsarolási díj
- Üzemszüneti veszteség – elmaradt nyereség
- Helyreállítás költségei (Jogi képviselet, adat helyreállítási költségek, értesítési költségek)
- Adatokkal kapcsolatos károk (személyes adatokhoz való hozzáférés)
- Rosszindulatú programok továbbítása
- Szerzői jogokkal összefüggő események
- Kémprogramok által okozott károk
- PCI bírságok és kárrendezési költségek (kártya adatok ellopása)
Feltételek
A vállalti hálózat biztonságával kapcsolatos feltételek, melyek az esetleges kár kifizetéséhez szükségesek.
Kárrendezés
Egyszerű és gyors folyamat, ahol a bejelentés fogadása után nem csak a károkat rendezi a biztosító, hanem megoldási tervet készít, szakértőket jelöl ki. Fontos, hogy folyamatosan kapcsolat a szolgáltató és a kárt elszenvedő ügyfél között.
KAPCSOLAT