Cégét érheti külső támadás?

Vannak olyan adatai amik pótolhatatlanok?
Mekkora veszteség éri ha 1-2 napra leáll a számítógépes rendszere? És mekkora ha ez esetleg 1-2 hét? Szeretné ezt a veszteséget visszakapni?
Mennyibe kerül Önnek ha helyre kell állítani a rendszerét? Szeretné ha költségek mellett szakértő támogatást is kapna?
Ha a válasza egy kérdésre is igen, akkor az Ön cégének szüksége van az Cyber adatvédelmi biztosításra.

Mire fizet a biztosítás?

saját károk és költségek

felelősségi károk

Kárrendezés

0-24 hívható call center

professzionális szakemberek bevonásával

Feltételek

vírusírtó, tűzfal

adatmentés

Veszélyek:

Adatlopás
Zsarolószoftver, vírus
Szolgáltatás bénítás

Ezek mindegyike komoly károkat tud okozni, mind a napi működésben, mind a tárolt adatokban, a hálózatban.

Milyen károkra számíthatunk:
A támadással összefüggésben leállnak rendszerek (termeléskiesés, üzemszüneti veszteség, elmaradó bevétel és nyereség.
A támadás elhárításához közvetve vagy közvetlenül kapcsolódó költségek ( zsarolási díj, felügyeleti eljárások, bírságok, hálózat újraépítés költségei, felelősségi károk).

Magyarországon történt az észlelt támadások 4% (2016 01-09 között). Az áldozatok között egyre gyakrabban jelennek meg a nagy cégek mellett a kisebb vállalkozások is.

Mire fizet a biztosítás?

  • Zsarolási díj
  • Üzemszüneti veszteség – elmaradt nyereség
  • Helyreállítás költségei (Jogi képviselet, adat helyreállítási költségek, értesítési költségek)
  • Adatokkal kapcsolatos károk (személyes adatokhoz való hozzáférés)
  • Rosszindulatú programok továbbítása
  • Szerzői jogokkal összefüggő események
  • Kémprogramok által okozott károk
  • PCI bírságok és kárrendezési költségek (kártya adatok ellopása)

Feltételek

A vállalti hálózat biztonságával kapcsolatos feltételek, melyek az esetleges kár kifizetéséhez szükségesek.

Hálózathoz kapcsolódó eszközök jelszóval való védelme 100%
Tűzfal és Antivirus szoftver 100%
Heti adatmentés 100%

Kárrendezés

Egyszerű és gyors folyamat, ahol a bejelentés fogadása után nem csak a károkat rendezi a biztosító, hanem megoldási tervet készít, szakértőket jelöl ki. Fontos, hogy folyamatosan kapcsolat a szolgáltató és a kárt elszenvedő ügyfél között.

KAPCSOLAT





    Olvastam és elfogadom az adatkezelési tájékoztatót